Hipnose – Christelike Terapie of Duiwelse Okkultisme?

Tom (Discerning the World)

Discerning the World is an internet Discernment ministry based in Johannesburg South Africa that was founded in 2008. Tom Lessing originally founded the website “Waak en Bid/Watch and Pray”. Tom Lessing joined Discerning the World in May 2013 and all his articles were moved across to DTW.

52 Responses

  1. Pieter van der Walt says:

    Baie dankie vir die volledige en insigewende artikel.Mense wat sogenaamd deur hipnose van hulle sondige lewe genees is,is n gevaarlike praktyk want so word die hipnoseer geer en geprys en op gehemel en Jesus se die wat deur mense hulle eer ontvang het het klaar hulle eer ontvang en hulle sal nie deur ons Hemelse Vader geeer word nie.Dit is net Jesus alleen wat ons kan genees en dit is net Jesus alleen wat geeer moet word.Amen

  2. Pieter van der Walt wrote:

    Baie dankie vir die volledige en insigewende artikel.Mense wat sogenaamd deur hipnose van hulle sondige lewe genees is,is n gevaarlike praktyk want so word die hipnoseer geer en geprys en op gehemel en Jesus se die wat deur mense hulle eer ontvang het het klaar hulle eer ontvang en hulle sal nie deur ons Hemelse Vader geeer word nie.Dit is net Jesus alleen wat ons kan genees en dit is net Jesus alleen wat geeer moet word.Amen

    Christene behoort predikante soos Ds. Jannie Pelser te konfronteer wanneer hulle dinge sê en leer wat nie in lyn met die Skrif is nie. Ons is veronderstel om die lig en die sout van die aarde te wees wat skyn waar daar duisternis is en verderflike dinge afweer. Maar, die meeste van ons het bang en sku geword om hulle in die Naam van die Here te waarsku. Hulle speel met vuur.

    Rant en Dal se epos is rantendalgemeente@tiscali.co.za. Skryf aan hom en vertel hom ronduit dat Christene nie veronderstel is om okkultiese dinge soos hipnose te adverteer nie, wat nog van om dit aan die Heilige Gees toe te skryf. Dis godslasterlik.

  3. melinda says:

    dankie! Dit is uiters insiggewend! Lekker om al die informasie so bymekaar te he!

  4. Wilco Roberts says:

    Ek voel geëerd dat jy so baie tyd aan my bestee het.
    Jesus het telkens in kritiek teen Hom deur godsdienstige fanatiikiste soos jy hulle werke geopenbaar, maar was nooit bedreig nie. Jesus, sy Naam, Sy persoon en Sy redingswerk is baie kragtiger as die belaglikhede wat jy kwytraak.

  5. Wilco Roberts,

    Dink net ‘n bietjie. Ek het soveel tyd aan jou gespandeer en jou nie ‘n sent gevra nie.

    Ek wil graag voorstel dat jy seker maak jy volg die regte Jesus en nie ‘n ander een nie. Ek kon seker nog baie meer tyd aan jou spandeer maar ek voel dit wat ek oor jou en jou leringe gesê het, is genoeg om mense te waarsku. (2 Kor. 11:4).

    Dis deesdae mode om mense te leer om hulle kritiese denke uit te skakel met behulp van hipnose, medtasie, kontemplatiewe en gesentreerde gebed (aka die Ontluikend Kerk, “Emergent Church”) en dan vir mense te sê “dis van die Here.” Ek kan jou verseker dat die regte Jesus nooit vir sy dissipels of enigiemand anders geleer het om hulle kritiese denke uit te skakel nie. Lees gerus die volgende teksgedeeltes.

    1 Petrus 5:8
    Romeine 12:2
    1 Krointhiërs 14:20

    Sir John Eccles, ‘n Nobel Pryswenner vir sy navorsing oor die brein het gesê: “The brain is a machine a ghost can operate.” Selfs een van die voorste voorstanders van kontemplatiewe spiritualiteit, Willem Nicol, wat sg. Christen-meditasie in die land bevorder, sê in sy boek “Stem in die Stilte, p. 97 dat bose geeste met jou kan praat terwyl jy wag op ingewings. Daar is hoegenaamd geen verskil tussen meditasie en hipnose nie. Albei skakel die kritiese denke uit met die gervolg dat die persoon wat dit toepas of op wie dit toegepas word (in hierdie geval hipnose) maklik gemanipuleer kan word.

    Die Here sê:

    Immers, sy goddelike krag het ons alles geskenk wat tot die lewe en godsvrug dien, deur die kennis van Hom wat ons geroep het deur sy heerlikheid en deug, (2 Pe 1:3)

    As dit die waarheid is, en ek glo jy stem saam dit is die waarheid, waarom het ons ander dinge nodig om mense kwansuis te help met hulle geestelike of fisiese probleme soos rook ens.? Jy kan ‘n ongelowige soveel hipnotiseer as jy wil, hy sal nooit tot rus kan kom alvorens hy/sy hom/haar tot Jesus bekeer nie. Waarom? Hier’s die antwoord:

    Maar die goddelose is soos ‘n onstuimige see; want dit kan nie tot rus kom nie, en sy waters gooi slyk en modder op. Geen vrede, sê my God, vir die goddelose nie! (Jes 57:20-21)

    Ek wil jou aanmoedig om jou te bekeer van die duiwelse praktyk genaamd hipnose en om seker te maak jy’s gered. Die Bybel sê tog immers,

    Ondersoek julself of julle in die geloof is; stel julself op die proef. Of is julle nie seker van julself dat Jesus Christus in julle is nie—as julle ten minste nie verwerplik is nie! ( 2Kor 13:5)

  6. Wilco Roberts,

    Jy sê ek het belaglikhede kwytgeraak. Kan jy dit vanuit die Skrif vir my bewys. Kan jy vanuit die Skrif vir my bewys dat wat ek gesê het, is God-onterend?

  7. Frans Reichert says:

    Wat verstaan ek nie reg hier nie? Is hipnose sonde? Is sielkundiges en dit wat hulle beoefen sonde? Hoekom is dit sonde as dit dan gebruik word om God se mense gesond te kan maak? Hoekom is dit sonde as iemand wat aan drank of dwelms of rook, te kan genees en hom/haar ‘n beter lewe te kan gee. Is dit nie wat God vir ons wil he nie? Hoekom is dit ‘n probleem as God, ‘n mens gebruik as ‘n instrument om Sy wonderlike werk te doen nie? Is dit dan nie wat ons elke dag vir Hom in gebed vra “gebruik my asb. as U instrument om U wil te laat geskied”

    Wat is die probleem oor betaling? Moet predikante dan nie ook hulle dienste gratis aanbied nie? Hoe gaan hulle oorleef?

    Waar sit ek die pot mis? Ek is nou lekker deurmekaar.

  8. Frans Reichert skryf,

    Hoekom is dit sonde as iemand wat aan drank of dwelms of rook, te kan genees en hom/haar ‘n beter lewe te kan gee.

    Drank, rook en dwelmgebruik sigself is ‘n sonde. Dink jy miskien dit sou nodig wees vir Jesus om aan ‘n vloekhout (kruis) te sterwe as hipnotiseers verslaafdes daarvan kon genees deur hulle slegs in ‘n slaaptoestand te sus en te suggereer dat wanneer hulle weer wil drink, rook of dwelms wil gebruik hulle ‘n slegte smaak in hulle monde sal kry? Dit sou beteken dat hipnoitseers sondaars van hulle sondes sou kon genees. Daarom sê ek in my artikel day enige vorm van hipnose die moderne Messias van die sielkunde is. Lees asseblief hierdie artikel,

    https://www.thebereancall.org/content/hypnosis-medical-scientific-or-occultic

  9. Frans Reichert says:

    Ek hoor wat jy se, maar ek voel dit is onregverdig om die hipnotiseers uit te sonder, wat van dokters wat gebruik word om mense gesond te maak,wat van ingeneurs wat vir mense kuns ledemate bou om weer ‘n kwaliteit lewe te he, Wat van Pastore en Dominees wat suksesvolle gemeentes bou, trouens enige mens wat in God se skaduwee beweeg, besef dat al sy sukses afhanklik is van God se genade. Hoekom kan hipnose nie gebruik word ook om God se grootheid te bewys nie?

    Tom moet asb. nie dink ek val jou aan nie, ek is ook glad nie hipnotiseer nie, ek was ook nog nooit self ge-hipnotiseer nie, maar dit intereseer my baie, en dit voel vir my asof dit saam met berading as uitstekende gereedskap gebruik kan word.

    Ek het weer hierdie web bladsy baie interesand gevind: http://www.durbinhypnosis.com/

    Dalk kan jy vir my opinie gee daaroor.

    Groete

  10. Frans Reichert,

    Hipnose as sodanig maak daarop aanspraak dat dit die mense se psige (siel) kan heel maak of genees. Dit is om die minste te sê ‘n bietjie baie arrogant omdat dit net God is wat die mens se siel kan genees. Daarom sê een van die voorste prigiatriese navorsers in die wêreld, E. Fuller Torrey,

    Psigiatrie was gewillig om sy waardes met die heilige water van medisyne te heilig en om dit voor te sit as die ware geloof van geestesgesondheid. Dit is ‘n vals Messias. (Klem bygevoeg).

    Hipnose berus hoofsaaklik op suggestie terwyl die pasiënt in ‘n diep slaaptoestand is. Dit opsigself is uiters gevaarlik omdat die pasiënt gewilliglik beheer oor sy gemoed (“mind”) prysgee en dis net hier waar demoniese entiteite beheer kan oorneem. Sir Eccles, ‘n briljante neuroloog wat ‘n Nobelprys vir sy navorsing oor die brein gedoen het, het gesê “Die brein is ‘n masjien wat ‘n gees kan beheer.” (“The brain is ‘n machine a ghost can operate). Daarmee het hy bedoel dat die brein sigself nie die dinkwerk of die doenwerk van die ligggaam beheer nie maar wel die gees en siel wat in die liggaam gehuisves word. Sodra jy deur hipnose jou godgegewe wwilskrag uitskakel, stel jy jouself oop vir ander entiteite wat beheer oor jou lewe kan oorneem. Die brein is dus net die instrument wat die gees en die siel se doen en late na buite id.m.v. die liggaam projekteer. Daarom sê die Bybel die mens is wat hy dink. Om dus met die mens se gemoed (“mind”) te gogel en deur suggestie kwansuis genesing vir iemand te bewerk is eintlik maar ‘n leuen. Die persoon mag miskien verligting kry van sekere gewoontes soos rook, dwelgebrnuik ens. maar diep skade ly in sy psige (siel).

    Die Bybel waarsku ons oom altyd nugter en waaksaam te wees en dit kan alleen gebeur wanneer ons te alle tye in volle beher is van ons denke.

    Wees nugter en waaksaam, want julle teëstander, die duiwel, loop rond soos ‘n brullende leeu, en soek wie hy kan verslind. (1 Pe 5:8)

  11. Robbie says:

    Baie dankie vir konfirmasies hier saamgevat Tom.
    Vir my is daar net Een wat my siel ken… en Hy dra nie ‘n stetoskoop en wit handskoene nie

  12. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Hipnose as sodanig maak daarop aanspraak dat dit die mense se psige (siel) kan heel maak of genees. Dit is om die minste te sê ‘n bietjie baie arrogant omdat dit net God is wat die mens se siel kan genees. Daarom sê een van die voorste prigiatriese navorsers in die wêreld, E. Fuller Torrey,

    Psigiatrie was gewillig om sy waardes met die heilige water van medisyne te heilig en om dit voor te sit as die ware geloof van geestesgesondheid. Dit is ‘n vals Messias. (Klem bygevoeg).

    Hipnose berus hoofsaaklik op suggestie terwyl die pasiënt in ‘n diep slaaptoestand is. Dit opsigself is uiters gevaarlik omdat die pasiënt gewilliglik beheer oor sy gemoed (“mind”) prysgee en dis net hier waar demoniese entiteite beheer kan oorneem. Sir Eccles, ‘n briljante neuroloog wat ‘n Nobelprys vir sy navorsing oor die brein gedoen het, het gesê “Die brein is ‘n masjien wat ‘n gees kan beheer.” (“The brain is ‘n machine a ghost can operate). Daarmee het hy bedoel dat die brein sigself nie die dinkwerk of die doenwerk van die ligggaam beheer nie maar wel die gees en siel wat in die liggaam gehuisves word. Sodra jy deur hipnose jou godgegewe wwilskrag uitskakel, stel jy jouself oop vir ander entiteite wat beheer oor jou lewe kan oorneem. Die brein is dus net die instrument wat die gees en die siel se doen en late na buite id.m.v. die liggaam projekteer. Daarom sê die Bybel die mens is wat hy dink. Om dus met die mens se gemoed (“mind”) te gogel en deur suggestie kwansuis genesing vir iemand te bewerk is eintlik maar ‘n leuen. Die persoon mag miskien verligting kry van sekere gewoontes soos rook, dwelgebrnuik ens. maar diep skade ly in sy psige (siel).

    Die Bybel waarsku ons oom altyd nugter en waaksaam te wees en dit kan alleen gebeur wanneer ons te alle tye in volle beher is van ons denke.

    Wees nugter en waaksaam, want julle teëstander, die duiwel, loop rond soos ‘n brullende leeu, en soek wie hy kan verslind. (1 Pe 5:8)

    Ons debateur nou lekker…
    Ek hou daarvan want dit laat mens dink, en mens sien opinies van ‘n ander perspektief.

    Hier is my volgende vraag/Stelling.

    Ek stem nie saam oor die stelling dat hipnose aanspraak maak om jou siel (Psige) te kan genees nie. Die verduidelikings wat ek al gelees het maak almal aanspraak dat hulle “voorstelle” maak wat jou kan ly tot geneesing, maar dat jy ook moet “ontvanklik” wees daarvoor anders gaan dit nie werk nie. (dit is jammer die Hipnoterapeet wat hier bo geskryf het kan/wil nie verder ook deelneem aan die gesprek nie.Hy sou nou kon bevestig of reghelp)

    MAW. jy kan bepaal hoe toeganklik die “terapie” op jou gaan wees. Dit is waarop hulle dan roem dat hulle nie voorstelle aan jou sal kan maak wat jy nie sal wil doen nie.

    My volgende stelling/vraag is, wat gebeer nou as jy na sielkundige toe gaan hulle gee vir jou voorskrif medikasie wat jy moet drink en dit kalmeer jou of behandel die sielkundige toestand wat vir jou probleem veroorsaak. Hoekom verskil dit van hipnose terapie? Dit is ook ‘n buite invloed wat op jou invloed het?

    In my navorsing wat ek gedoen het, kry ek meer die gevoel dat die mense wat negatief is oor hipnose, meer negatief is oor die hipnotiseer, meeste van hulle is nie opgelei in enige form van berading nie. Dit is so goed soos jy gaan sien ‘n motor werktuigkundige inverband met ‘n hart operasie.

    As ek na die website : http://www.durbinhypnosis.com/
    kyk en hoe hierdie mense hipnose gebruik as gereedskap en hulpmiddel, kan ek nie die probleem daarmee sien nie.

  13. Hallo Frans Reichert,

    Voordat ons enigsins verder kan gaan met ons diskussie oor hipnose moet ek jou eers vra: Is rook, drank- en dwelmmisbruik sonde en indien wel, waarom?

  14. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Hallo Frans Reichert,

    Voordat ons enigsins verder kan gaan met ons diskussie oor hipnose moet ek jou eers vra: Is rook, drank- en dwelmmisbruik sonde en indien wel, waarom?

    Die bogenoemde produkte is nie sonde nie. Die misbruik daarvan is sonde.

  15. Frans Reichert

    Hoe bepaal ‘n mens wanneer die rook van sigarette ‘n misbruik word – 5 sigarette per dag, 10, 20 of 100? Dieselfde geld vir drank. Sommige mense kan baie meer drink sonder om dronk te word. Misbruik hulle drank?

  16. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert

    Hoe bepaal ‘n mens wanneer die rook van sigarette ‘n misbruik word – 5 sigarette per dag, 10, 20 of 100? Dieselfde geld vir drank. Sommige mense kan baie meer drink sonder om dronk te word. Misbruik hulle drank?

    Hoe bepaal mens waneer eet iemand te veel? Waneer hy dik raak!!! Hoe bepaal mens waneer iemand te veel drink? waneer hy dronk raak….. so kan ons aangaan.

    Maar ek verstaan nie waarheen ons oppad is nie, wat het dit met hipnose te doen?

  17. Frans Reichert,

    Ek pobeer agterkom hoe jy dink. Om te eet is ‘n noodsaaklikheid en, ja, wanneer iemand hom ooreet is dit sonde. Rook is nie ‘n noodsaaklikheid nie en daarom is enige mate van rook – gering of te veel – ewe sondig. Hoekom?

    Weet julle nie dat julle ‘n tempel van God is en die Gees van God in julle woon nie? As iemand die tempel van God skend, sal God hom skend; want die tempel van God is heilig, en dit is julle. (1 Kor 3:16-17).

    Wat het rook met hipnose te make? Statistieke toon dat die meeste mense hipnotiseurs besoek om onslae te raak van hulle rookgewoonte. As rook sonde is, dan gaan mense na die verkeerde persoon om hulle van hulle sonde te verlos. Dis waarop ek afstuur.

  18. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Wat het rook met hipnose te make? Statistieke toon dat die meeste mense hipnotiseurs besoek om onslae te raak van hulle rookgewoonte. As rook sonde is, dan gaan mense na die verkeerde persoon om hulle van hulle sonde te verlos. Dis waarop ek afstuur.

    Hierdie laat dink my aan die storie van die man wat op sy huis se dak vasgevang was in ‘n vloed (Meeste van ons ken die storie) hy bid toe dat God hom moet red en sy lewe spaar, eers kom daar ‘n roei boot verby en die ou skree spring in swem tot by my dan red ek jou, hy skree terug “nee God sal my kom red!” toe kom ‘n rubber duck verby en weer skree hulle kom ons wil jou kom red. Weer skree hy terug dat God hom sal kom red. Later kom ‘n helikopter verby en die vlieenier skree vir hom klim op met die tou ons wil jou red… weer se hy nee ek wag vir God om my te kom red. Einde te laaste verdrink die man en hy eindig op voor God en dadelik vra hy “hoekom het U my nie kom red nie?”

    Se God vir hom “Ek het ‘n roeiboot gestuur, ‘n Rubber duck, ‘n Helikopter, maar nie eenkeer wou jy inklim nie?”

    My punt is wie stuur God op jou pad as jy hom vra om jou te help met sonde wat in jou lewe is?

    Kan dit dalk iemand wees wat hipnose gebruik?

    Ons moet versigtig wees om negatief te wees oor iets waarvan ons min weet, ons moet besef in watter tyd die Bybel geskryf is, wat was hulle verwysings raamwerk? Hipnose word nerens in die Bybel by name beskryf nie, dit laat klomp “Grys areas” daar. Areas wat mense kies om te vertaal en te intrepeteur soos dit hulle pas.

    Maar daar kan ons iets van Paulus leer in 1Korintiers6;12

    12 Alles is my geoorloof; maar nie alles is voordelig nie. Alles is my geoorloof;maar ek sal my nie deur enigiets laat oorheers nie.

    en verder in

    1 Korintiers 10: 23 – 24

    23 Alles is geoorloof, maar nie alles is voordelig nie. Alles is geoorloof, maar nie alles bou op nie. 24 Laat elkeen aanhou om, nie sy eie voordeel nie, maar dié van die ander persoon te soek.

    So moet ons nie hierdie “grys areas” op hierdie manier filter nie?

    1. Is dit van voordeel vir myself of iemand wat ek probeer help?
    2. Kan dit beheer neem oor my lewe? (MAW is dit gewoonte vormend)
    3. Is dit konstruktief, kan dit my help?
    4. Bewys dit liefde teenoor my naaste?

    Wat het geword van “voordeel van die twyfel” dit is soos Ds. Pelser gese het op die onderhoud met die 2 persone. Hy kan geen twyfel vind in die geloofwaardigheid en intregniteit van die 2 broers nie.

    Is dit nie ‘n weerspieling van tekortkomeninge in eie geloof, dat God nie vertrou word om jouself op die regte pad sal hou as jy daarvoor vra nie?

  19. Frans Reichert

    Kom ons begin met jou storie,

    Hierdie laat dink my aan die storie van die man wat op sy huis se dak vasgevang was in ‘n vloed (Meeste van ons ken die storie) hy bid toe dat God hom moet red en sy lewe spaar, eers kom daar ‘n roei boot verby en die ou skree spring in swem tot by my dan red ek jou, hy skree terug “nee God sal my kom red!” toe kom ‘n rubber duck verby en weer skree hulle kom ons wil jou kom red. Weer skree hy terug dat God hom sal kom red. Later kom ‘n helikopter verby en die vlieenier skree vir hom klim op met die tou ons wil jou red… weer se hy nee ek wag vir God om my te kom red. Einde te laaste verdrink die man en hy eindig op voor God en dadelik vra hy “hoekom het U my nie kom red nie?”

    Se God vir hom “Ek het ‘n roeiboot gestuur, ‘n Rubber duck, ‘n Helikopter, maar nie eenkeer wou jy inklim nie?”

    My punt is wie stuur God op jou pad as jy hom vra om jou te help met sonde wat in jou lewe is?

    Kan dit dalk iemand wees wat hipnose gebruik?

    In die eerste plek het God sy Seun gestuur om die mens se probleem met sonde op te los (Hebreërs 9:18-22). Hy het nie iemand anders gestuur om sondaars met hulle sondes te help nie, veral nie wanneer die hulpmiddels okkulties van aard is nie, en soos jy seker in my artikel gesien het, het ek het baie duidelik aangetoon dat die sielkunde, insluitende hipnose pens en pootjies in die okkulte versonke is. As jy my artikel nie volledig gelees het nie, gaan lees dit asseblief weer.

    Die mense wat God gestuur het, soos o.a. Johannes die Doper (na wie die Here verwys het as die grootste profeet wat nog ooit gelewe het) het gesê, “Dáár is die Lam van God wat die sonde van die wêreld wegneem!” Hy het nie gesê, “Man, weet julle, ek het hierdie nuwe fantastiese tegniek ontwikkel om julle te help met die sondes waarmee julle worstel. Ek verseker julle, dis net woerts warts en julle is vry van julle sondes. Maar eers moet julle my betaal.” Hoe op dees aarde kan een sondaar ‘n ander sondaar help met sy sonde? Dis mos belaglik. Ek wonder wat ou broer Petrus vir Johannes die Doper sou sê as hy geld sou vra om iemand te help met hulle sondes. Ja, hy kan soos Johannes die Doper ‘n sondaar na Jesus verwys maar self kan hy net mooi niks doen nie.

    Maar Petrus sê vir hom: Mag jou geld saam met jou vergaan, omdat jy gedink het om die gawe van God deur geld te verkry. (Handelinge 8:20).

    Niemand sal ooit vir God kan aankla deur vir Hom te sê “hoekom het U my nie kom red nie?” Hoe weet ek dit?

    En as iemand na my woorde luister en nie glo nie, Ek oordeel hom nie; want Ek het nie gekom om die wêreld te oordeel nie, maar om die wêreld te red. (Johannes 12:47).

    Want die Seun van die mens het gekom om te soek en te red wat verlore was. (Lukas 19:10).

    Sien jy, mense kan alleenlik van hulle sondes gered word as hulle na die Seun wat God die Vader gestuur het, luister. Sê my, luister die sielkunde en hipnose met hulle hipnotiseurs na Jesus Christus? Hoe kan hulle wanneer een van hulle voortreflikste protegés E. Fuller Torrey, gesê het:

    Psigiatrie was gewillig om sy waardes met die heilige water van medisyne te heilig en om dit voor te sit as die ware geloof van geestesgesondheid. Dit is ‘n vals Messias.

    Thomas Szasz, self ook ‘n ongelowige soos Freud, het gesê:

    “ . . . moderne psigiatrie . . . is nie maar net ‘n godsdiens wat maak of dit ‘n wetenskap is nie, dit is ‘n valse godsdiens wat daarop uit is om ware godsdiens te vernietig.

    En jy wil nog steeds vir my sê hipnotiseurs is in staat om mense te help met hulle sondes? Regtig?

    Jy skryf,

    Ons moet versigtig wees om negatief te wees oor iets waarvan ons min weet, ons moet besef in watter tyd die Bybel geskryf is, wat was hulle verwysings raamwerk? Hipnose word nerens in die Bybel by name beskryf nie, dit laat klomp “Grys areas” daar. Areas wat mense kies om te vertaal en te intrepeteur soos dit hulle pas.

    Wil jy vir my sê dat die verwysingsraamwerk van daardie tyd oor sondes anders was as nou? Sondes het van die begin af, toe Adam en Eva in ongehoorsaamheid aan God van die boom van goed en kwaad geëet het, nog presies dieselfde uitwerking op mense as wat dit toentertyd gehad het – dit bring skeiding tussen die mens en God en lei tot hulle ewige dood (verdoemenis). Dis dus presies dieselfde verwysings raamwerk as wat dit van die begin af was. Enigiemand wat dink hy kan mense help met hulle sondes deur ‘n tegniek soos hipnose op hulle toe te pas, is nie gered nie en lei mense wat na hulle opsien vir hulp direk hel toe. Ja, hulle sê kwansuis hulle glo in Jesus maar dis ‘n ander Jesus en ‘n ander evangelie wat hulle verkondig. As jy my die teendeel kan bewys sal ek maar te bly wees om my woorde terug te trek en om verskoning te vra.

    Ek twyfel of Jannie Pelser enige onderskeiding het, veral as jy in ag neem wat hy so ‘n klompie jare tydens ‘n Paasfees diens gesê het,

    Jesus het nie gekom om mense se siele te red nie. Jesus het gekom om God se heerskappy op aarde te vestig. Sy kruisdood en sy opstanding verteenwoordig die beslissende oorwinning van die liefdesmag van God oor al die geweld in hierdie wêreld.” (“Kruiskyk,” 29 April 2012).

    Ek daag u om vir my te wys waar Jesus se opdrag was dat mense moet seker maak dat hulle hemel toe gaan. Wys my een plek waar Jesus vir ons ‘n opdrag gee om seker te maak dat mense hemel toe gaan. Ons opdrag is om vir mense te gaan vertel die hemel het aarde toe gekom en is besig om in hierdie wêreld deur te breek. En u en ek, my, ons roeping is om tekens van God se naderende heerlikheid op aarde te kom opruk en nie om mense se oë te vestig op “a pie in the sky when you die” terwyl die wêreld rondom ons verlore gaan in elke dag se bestaanskrises nie. Dis ‘n verkeerde verstaan van die Evangelie.” (“Kruiskyk,” 29 April 2012)

    G’n wonder hy kan nie onderskei dat hipnose okkulties is en nie van God kom nie. (1 Johannes 4:1) Jannie is ‘n leraar wat almal se vriend wil wees behalwe die ouens wat die Evangelie wil uitdra en diegene wat ‘n valse evangelie verkondig, aan die kaak wil stel. Hy praat ook met lof van Annie Coetzee, ‘n New Ager.

  20. Frans Reichert skryf

    Is dit nie ‘n weerspieling van tekortkomeninge in eie geloof, dat God nie vertrou word om jouself op die regte pad sal hou as jy daarvoor vra nie?

    Nee, dis nie God se verantwoordelikheid om jou op die regte pad te hou nie. Hy het klaar die pad vir jou aangedui en jy moet sorg dat jy daarop wandel.

    Gaan in deur die nou poort, want breed is die poort en wyd is die pad wat na die verderf lei, en daar is baie wat daardeur ingaan. Want die poort is nou en die pad is smal wat na die lewe lei, en daar is min wat dit vind.
    (Mat 7:13-14)

    Het jy al deur die nou poort ingegaan?

  21. Frans Reichert says:

    Iewers praat ons verby mekaar!

    Ja ek het jou artikel gelees, dit is hoekom ek vrae het……

    Ek kan werklik nie jou aanvalende houding verstaan nie, ek vra hierdie vrae nie om jou te bevraagteken nie, ek vra dit om antwoorde te kry, aangesien ek myself as onkundig beskou, maar op hierdie staduim is die vrae net meer.
    Ja ek het laankal deur die smal poort ingegaan, ek leef dit daagliks uit! As ek dit nie uitgeleef het nie dink jy ek sou enigsins op Christelike blogs rondgesoek het na antwoorde?

    Ek wil nog vrae gevra het, maar ek dink ek moet eerder los.

  22. Frans Reichert,

    Gee jy om om ons te vertel hoe jy gered is?

  23. Frans Reichert,

    Om vra te vrae is nie verkeerd nie maar ‘n mens moet tog seker op een of ander stadium besluit op ‘n antwoord. Wat hipnose betref, het die Bybel die antwoord,

    Wees nugter en waaksaam, want julle teëstander, die duiwel, loop rond soos ‘n brullende leeu, en soek wie hy kan verslind. (1 Petrus 5:8)

    Die woord “grēgoreuō” beteken om wakker te bly. Jy moet dus nie toelaat dat jy jouself (self-hipnose) of iemand anders (deur hipnose) jou in ‘n passiewe slaaptoestand plaas nie want dis net hier waar die duiwel en sy demone inkomkans kry. Ek het jou ook sekere vrae gevra maar jy wil blykbaar nie antwoord nie.

  24. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Gee jy om om ons te vertel hoe jy gered is?

    Nee ek gee nie om nie, maar sal jy omgee ons te vertel hoe jy gered is?

  25. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Om vra te vrae is nie verkeerd nie maar ‘n mens moet tog seker op een of ander stadium besluit op ‘n antwoord. Wat hipnose betref, het die Bybel die antwoord,

    Wees nugter en waaksaam, want julle teëstander, die duiwel, loop rond soos ‘n brullende leeu, en soek wie hy kan verslind. (1 Petrus 5:8)

    Die woord “grēgoreuō” beteken om wakker te bly. Jy moet dus nie toelaat dat jy jouself (self-hipnose) of iemand anders (deur hipnose) jou in ‘n passiewe slaaptoestand plaas nie want dis net hier waar die duiwel en sy demone inkomkans kry. Ek het jou ook sekere vrae gevra maar jy wil blykbaar nie antwoord nie.

    Dit is die probleem wat my deurmekaar maak, jy haal aanhaling na aanhaling uit die Bybel uit wat ek totaal anders intrepeteur as jy, wie van ons is nou reg?

    Ek raak deurmekaar oor jou artikel, Jy noem name soos Mesmer (1734-1815), Freud (1856 – 1939), Jung ( 1875 – 1961 ) Ek in my onkunde lees dat hierdie ouens hipnose gebruik het, en dat hulle ook bekend was vir okultiese bedrywighede. Wat is die verband? Is soos om te se moet nie die N1 gebruik nie Mens wat okultiese bedrywighede naastreef ry ook daardie pad?
    Daardie 3 persone wat jy noem is die mees onlangste een oorlede in 1961, is dit waar navorsing van hipnose gestop het? Daar moet tog sekerlik meer navorsing gedoen gewees het na dit!

    Ek het jou artikel weer gelees en nerens kan ek ‘n beskrywing kry van hoe hipnose werk in die menslike brein nie, nogtans haal jy aan dat die brein deur ‘n spook beheer kan word. Kan jy die verband tussen ‘n spook en hipnose verduidelik, en nog belangrikker kan jy dalk vir ons verduidelik hoe hipnose in jou brein werk? (wat gebeer in jou brein, as jy in hipnose gaan maw) ( dalk is daar ‘n meer onlangse onafhanklike ondersoek gedoen iewers)

    Jy noem ook in jou artikel dat toordokters en sielkundiges dieselfde tegnieke gebruik, kan jy uitbry daarop soos wat hierdie tegnieke is. Jy dink nie dalk dat dit net regverdig sal wees om die opinie van ‘n sielkundige te kry om die stelling te kan verweer nie?

    Wat my geweldig pla, en dit is hoekom ek se dat ons verby mekaar praat, is vrae wat ek vra, draai jy om en maak ‘n beskildigende stelling daarvan. Bv. Ek het gese wat was die verwysings raamwerk van die tyd van die Bybel, en jy het dit dadelik omgedraai en gevra het verwysings raamwerk van sonde verander? Die antwoord hierop is Nee, maar dit was nie my vraag/stelling nie!

    Ek kry ‘n vreemde gevoel oor hoe jy Ds. Pelser en die 2 hipnoterapeute aanval, is amper of jy vendetta het teen hulle veral teen ds. Pelser. Ek ken beslis nie die Bybel so goed soos jy nie (Ek haal my hoed af vir die kennis wat jy het.) maar in my beperkte kennis wat ek het weet ek dat net God mag oordeel, en ek weet ook dat God ‘n god van liefde is. Ek weet ook dat Jesus vir ons sonde aan kruis gesterf het (Ook ds. Pelser, ook die 2 hipnoterapeute) Ek weet ook dat ons primere doel op aarde is om meer en meer soos Jesus te word, en dat ons in elke geval moet vra “Hoe sou Jesus hierdie aangeleentheid hanteer het (What would Jesus do?), wat by my die vraag laat onstaan, hoe sou Jesus die 3 broers hanteer het as hulle dan nou skuldig was?

  26. Frans Reichert,

    Nee, ek gee gladnie nie om om te vertel hoe die Here my siel gered het nie. Maar ek dink dis net goeie maniere om die ou wat eerste die vraag gevra het, te antwoord.

  27. Frans Reichert,

    Ek kry ‘n vreemde gevoel oor hoe jy Ds. Pelser en die 2 hipnoterapeute aanval, is amper of jy vendetta het teen hulle veral teen ds. Pelser. Ek ken beslis nie die Bybel so goed soos jy nie (Ek haal my hoed af vir die kennis wat jy het.) maar in my beperkte kennis wat ek het weet ek dat net God mag oordeel, en ek weet ook dat God ‘n god van liefde is. Ek weet ook dat Jesus vir ons sonde aan kruis gesterf het (Ook ds. Pelser, ook die 2 hipnoterapeute) Ek weet ook dat ons primere doel op aarde is om meer en meer soos Jesus te word, en dat ons in elke geval moet vra “Hoe sou Jesus hierdie aangeleentheid hanteer het (What would Jesus do?), wat by my die vraag laat onstaan, hoe sou Jesus die 3 broers hanteer het as hulle dan nou skuldig was?

    Jy is heeltemal reg om te vrae “Wat sou Jesus doen” en hoe sou hy Ds. Pelser en die twee hipnotiseurs wie hy ‘n onderhoud toegestaan het, hanteer. Om jou vraag te antwoord moet ons gaan kyk na wat Hyself in sy Woord sê en wat Hyself by monde van sy dissipels gesê het. Hier gaan ons,

    En Jesus antwoord en sê vir hulle: Pas op dat niemand julle mislei nie. Want baie sal onder my Naam kom en sê: Ek is die Christus! en hulle sal baie mense mislei. (Mattheus 24:4-5)

    Ek het reeds in my artikel en in sommige van my kommentare aangetoon dat van die bekendste psigiaters erken dat sielkunde waarvan hipnose deel vorm ‘n valse Messias is wat daarop uit is om die Christendom te vernietig.

    E. Fuller Torrey, een van die toonaangewende psigiatriese navorsers in die wêreld sê:

    Psigiatrie was gewillig om sy waardes met die heilige water van medisyne te heilig en om dit voor te sit as die ware geloof van geestesgesondheid. Dit is ‘n vals Messias. (Klem bygevoeg).

    Paulus rig die volgende waarskuwing,

    Maar al sou ons of ‘n engel uit die hemel julle ‘n evangelie verkondig in stryd met die wat ons julle verkondig het, laat hom ‘n vervloeking wees! Soos ons vantevore gesê het, sê ek nou ook weer: As iemand julle ‘n evangelie verkondig in stryd met die wat julle ontvang het, laat hom ‘n vervloeking wees! (Galasiërs 1:8-9).

    Hipnoterapeute maak daarop aanspraak dat hulle mense van hulle sondes kan verlos. A sodanig is dit ‘n ander evangelie en kom dus onder die vloek waarvan Paulus in bg gedeelte praat.

    Ja beslis, God is ‘n God van liefde maar Hy is ook ‘n God van regverdige oordele. Luister wat sê hy hier,

    Weet julle nie dat julle ‘n tempel van God is en die Gees van God in julle woon nie? As iemand die tempel van God skend [met verkeerde leerstellings en ander evangelies], sal God hom skend; want die tempel van God is heilig, en dit is julle. (1 Korinthiërs 3:16-17).

    Dis juis omdat God ons liefhet met ‘n jaloerse liefde dat Hy ons waarsku teen wolwe in skaapsklere.

    Maar pas op vir die valse profete wat in skaapsklere na julle kom en van binne roofsugtige wolwe is. (Mattheus 7:15) {Dis die Here Jesus self wat hier ptaat, nie ek nie].

    As ons dus soos Jesus wil wees moet ons ook soos Hy ons broers en susters waarsku teen valse leringe en valse profete, nie waar nie. OM die waarheid te sê, Hy het die inhoud van ware goddelike liefde uitgespel toe hy vir Petrus gesê het “Pas my skape en my lammers op.” As ons nie waarsku nie, pas ons nie God se skape en lammers op nie en kan ons nie sê ons het Hom lief nie (Lees gerus weer Johannes 21:15-17).

    En die woord van die HERE het tot my gekom en gesê: Mensekind, spreek met die kinders van jou volk en sê vir hulle: As Ek die swaard oor ‘n land bring, en die mense van die land neem ‘n man uit hulle kring en stel hom as wag vir hulle aan, en hy sien die swaard aankom oor die land en blaas met die basuin en waarsku die mense— as dan iemand die geluid van die basuin hoor, maar hom nie laat waarsku nie, en die swaard kom en neem hom weg, dan is sy bloed op sy hoof. Hy het die geluid van die basuin gehoor, maar het hom nie laat waarsku nie: sy bloed is op hom. Maar as hy hom laat waarsku, dan red hy sy siel. As daarenteen die wag die swaard sien kom en met die basuin nie blaas nie, sodat die mense nie gewaarsku is nie, en die swaard kom en neem ‘n siel uit hulle weg—dan is hy deur sy ongeregtigheid weggeneem, maar sy bloed sal Ek van die hand van die wag eis. (Esegiël 33:1-6)

    Ek het absoluut niks teen Ds Pelser en sy gaste nie. Waarteen ek dit het is hulle leerstellige dwaalleer.

    Kyk gerus na hierdie video op Youtube.

  28. Frans Reichert says:

    Frans Reichert wrote:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Ek het jou artikel weer gelees en nerens kan ek ‘n beskrywing kry van hoe hipnose werk in die menslike brein nie, nogtans haal jy aan dat die brein deur ‘n spook beheer kan word. Kan jy die verband tussen ‘n spook en hipnose verduidelik, en nog belangrikker kan jy dalk vir ons verduidelik hoe hipnose in jou brein werk? (wat gebeer in jou brein, as jy in hipnose gaan maw) ( dalk is daar ‘n meer onlangse onafhanklike ondersoek gedoen iewers)

    Jy noem ook in jou artikel dat toordokters en sielkundiges dieselfde tegnieke gebruik, kan jy uitbry daarop soos wat hierdie tegnieke is. Jy dink nie dalk dat dit net regverdig sal wees om die opinie van ‘n sielkundige te kry om die stelling te kan verweer nie?

  29. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Hipnoterapeute maak daarop aanspraak dat hulle mense van hulle sondes kan verlos. A sodanig is dit ‘n ander evangelie en kom dus onder die vloek waarvan Paulus in bg gedeelte praat.

    Hierdie stelling van jou laat krap my ook baie kop. Ek hoor wat jy se en ek (dink) ek verstaan wat jy bedoel. Is ek reg as ek se jy se hipnoterapeute maak aanspraak daarop dat hulle jou kan verlos van sonde oor rook sonde is en hulle dan die rook probleem kan oplos? Ek bedoel ek het nog nie een hipnoterapeut se advertensie gesien wat se “Ek bevry jou van sonde deurmiddel van hipnose nie!!!” Hulle se wel ek kan jou help met jou rook probleem.

    Jy se ons moet ons geloof dan direk tot God rig en vir Hom vir hulp vra om die rookprobleem (sonde ) op te los, Is ek reg as ek dit se?

  30. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Kyk gerus na hierdie video op Youtube.

    Ek belowe ek sal, ek het ongelukig net nie nou tyd nie, ek sien dit is nogal lang video.

  31. Frans Reichert skryf,

    Ek het jou artikel weer gelees en nerens kan ek ‘n beskrywing kry van hoe hipnose werk in die menslike brein nie, nogtans haal jy aan dat die brein deur ‘n spook beheer kan word. Kan jy die verband tussen ‘n spook en hipnose verduidelik, en nog belangrikker kan jy dalk vir ons verduidelik hoe hipnose in jou brein werk? (wat gebeer in jou brein, as jy in hipnose gaan maw) ( dalk is daar ‘n meer onlangse onafhanklike ondersoek gedoen iewers)

    Ons dink nie met ons brein nie. Die brein self is net die middel waardeur die mens se diepste innerlike (sy gees en siel) na na buite toe geprojekteer word. Daarom sê die Skrif,

    . . . maar soos geskrywe is: Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van ‘n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet. Maar God het dit aan ons deur sy Gees geopenbaar, want die Gees ondersoek alle dinge, ook die dieptes van God. Want wie van die mense weet wat in ‘n mens is, behalwe die gees van die mens wat in hom is? So weet ook niemand wat in God is nie, behalwe die Gees van God. (1 Korinthiërs 2:9-11)

    Ek het al verskeie artikels oor die brein geskryf. In hierdie een haal ek vir Jeffrey Schwartz, MD aan.

    In one of the books he recommends in his presentation, The Mind and the Brain: Neuroplasticity and the Power of Mental Force by Jeffrey Schwartz MD, the idea that intelligence is resident in the brain’s cells and membrane is put forward as follows:

    Of all the thousands of pages and millions of words devoted to the puzzle of the mind and the brain, to the mystery of how something as sublime and insubstantial as thought or consciousness can emerge from three pounds of gelatinous pudding inside the skull, my favorite statement of the problem is not that of one of the great philosophers of history, but of a science fiction writer. In a short story first published in the science and sci-fi magazine Omni in 1991, the Hugo-winning author Terry Bisson gets right to the heart of the utter absurdity of the situation: that an organ made from basically the same material ingredients (nucleated, carbon-based, mitochondria-filled cells) as, say, a kidney, is able to generate this ineffable thing called mind. Bisson’s story begins with this conversation between an alien commander and a scout who has just returned from Earth to report the results of his reconnaissance:

    “They’re made out of meat.”

    “Meat?” . . .

    They’re meat all the way through.”

    “No brain?”

    “Oh, there is a brain all right. It’s just that the brain is made out of meat.”

    “So … what does the thinking?”

    “You’re not understanding, are you? The brain does the thinking. The meat.”

    “Thinking meat! You’re asking me to believe in thinking meat!”

    “Yes, thinking meat! Conscious meat! Loving meat. Dreaming meat. The meat is the whole deal! Are you beginning to get the picture, or do I have to start all over?

    Dis natuurlik ‘n verkeerde konsep van die brein en teen alles wat die Bybel ons oor die gees en die siel leer.

    Jy vra wat gebeur in die brein as iemand gehipnotiseer word. Presies dieselfde wanneer iemand LSD gebruik of deur ‘n toordokter in ‘n trans- of “altered state of mind” gesit word. Wanneer jy gehipnotiseer word gee jy jou kritiese denkvermoë oor aan iemand anders wat dit dan deur suggesties kan manipuleer soos hy wil. Wat gebeur is dit: Jou brein, wat soos ek gesê het die middel is waardeur jy jou innerlike mens (gees en siel) na buite toe projekteer of openbaar, word oorgeneem deur ‘n ander entiteit en dié kan dan maak soos hy wil. Dit is waarom die Bybel oor sê:

    Maar die Gees sê uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang (1 Timotheus 4:1)

    Hoe dra die demone hulle leringe oor aan die mens? Deur hulle kritiese denkvermoëns uit te skakel en dit geskied vandag op verskeie manier,

    1) Slain in the spirit (Val in die gees) wat veral in die Pentakostalistiese en Charismatiese kerk bedryf word.
    2) Kontemplatiewe meditasie soos dit in die Emergent Church bedryf word.
    3) Joga en ander Oosterse praktyke en natruurlik . . .
    4) hipnose.

    GEVOLGTREKKING? Dis baie gevaarlik.

  32. Frans Reicher Skryf,

    Tom Lessing het geskryf: Hipnoterapeute maak daarop aanspraak dat hulle mense van hulle sondes kan verlos. A sodanig is dit ‘n ander evangelie en kom dus onder die vloek waarvan Paulus in bg gedeelte praat.

    Hierdie stelling van jou laat krap my ook baie kop. Ek hoor wat jy se en ek (dink) ek verstaan wat jy bedoel. Is ek reg as ek se jy se hipnoterapeute maak aanspraak daarop dat hulle jou kan verlos van sonde oor rook sonde is en hulle dan die rook probleem kan oplos? Ek bedoel ek het nog nie een hipnoterapeut se advertensie gesien wat se “Ek bevry jou van sonde deurmiddel van hipnose nie!!!” Hulle se wel ek kan jou help met jou rook probleem.

    Jy se ons moet ons geloof dan direk tot God rig en vir Hom vir hulp vra om die rookprobleem (sonde ) op te los, Is ek reg as ek dit se?

    Dis nie ek wat so sê nie. Die hipnotiseurs self sê so. Wilco Roberts maak daarop aanspraak dat hipnoterapie ’n fantastiese instrument is om die volledige mens – gees, siel en liggaam – effektief te bedien. Syns insiens kan dit Christus se doel om die mens ’n lewe van oorvloed te gee, aanhelp en verbeter. Hy gaan sover deur te sê dat hipnoterapie ’n metode is om die mens te help om die lig in die wêreld uit te dra.

    Werklik? Om waarlik lig in die wêreld te kan wees moet die Christen daagliks oorwinning kry oor die sonde en sy vleeslike natuur. As hy dit nie doen nie wandel hy in die duister. (1 Johannes 1:5-7). Christus moes aan die kruis sterf en sy bloed stort om ons in staat te stel om in die lig te wandel. Kan jy nou sien hoedat hipnotiseurs aanspraak maak op dieselfde vermoë om sonde weg te neem sodat ons in die lig kan wandel?

  33. Frans Reichert says:

    Frans Reichert wrote:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Kyk gerus na hierdie video op Youtube.

    Ek belowe ek sal, ek het ongelukig net nie nou tyd nie, ek sien dit is nogal lang video.

    Ek het toe gekyk, baie interesant, (nog ‘n klomp vrae oppad. )

  34. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert skryf,

    Ek het jou artikel weer gelees en nerens kan ek ‘n beskrywing kry van hoe hipnose werk in die menslike brein nie, nogtans haal jy aan dat die brein deur ‘n spook beheer kan word. Kan jy die verband tussen ‘n spook en hipnose verduidelik, en nog belangrikker kan jy dalk vir ons verduidelik hoe hipnose in jou brein werk? (wat gebeer in jou brein, as jy in hipnose gaan maw) ( dalk is daar ‘n meer onlangse onafhanklike ondersoek gedoen iewers)

    Ons dink nie met ons brein nie. Die brein self is net die middel waardeur die mens se diepste innerlike (sy gees en siel) na na buite toe geprojekteer word. Daarom sê die Skrif,

    . . . maar soos geskrywe is: Wat die oog nie gesien en die oor nie gehoor en in die hart van ‘n mens nie opgekom het nie, wat God berei het vir die wat Hom liefhet. Maar God het dit aan ons deur sy Gees geopenbaar, want die Gees ondersoek alle dinge, ook die dieptes van God. Want wie van die mense weet wat in ‘n mens is, behalwe die gees van die mens wat in hom is? So weet ook niemand wat in God is nie, behalwe die Gees van God. (1 Korinthiërs 2:9-11)

    Ek het al verskeie artikels oor die brein geskryf. In hierdie een haal ek vir Jeffrey Schwartz, MD aan.

    In one of the books he recommends in his presentation, The Mind and the Brain: Neuroplasticity and the Power of Mental Force by Jeffrey Schwartz MD, the idea that intelligence is resident in the brain’s cells and membrane is put forward as follows:

    Of all the thousands of pages and millions of words devoted to the puzzle of the mind and the brain, to the mystery of how something as sublime and insubstantial as thought or consciousness can emerge from three pounds of gelatinous pudding inside the skull, my favorite statement of the problem is not that of one of the great philosophers of history, but of a science fiction writer. In a short story first published in the science and sci-fi magazine Omni in 1991, the Hugo-winning author Terry Bisson gets right to the heart of the utter absurdity of the situation: that an organ made from basically the same material ingredients (nucleated, carbon-based, mitochondria-filled cells) as, say, a kidney, is able to generate this ineffable thing called mind. Bisson’s story begins with this conversation between an alien commander and a scout who has just returned from Earth to report the results of his reconnaissance:

    “They’re made out of meat.”

    “Meat?” . . .

    They’re meat all the way through.”

    “No brain?”

    “Oh, there is a brain all right. It’s just that the brain is made out of meat.”

    “So … what does the thinking?”

    “You’re not understanding, are you? The brain does the thinking. The meat.”

    “Thinking meat! You’re asking me to believe in thinking meat!”

    “Yes, thinking meat! Conscious meat! Loving meat. Dreaming meat. The meat is the whole deal! Are you beginning to get the picture, or do I have to start all over?

    Dis natuurlik ‘n verkeerde konsep van die brein en teen alles wat die Bybel ons oor die gees en die siel leer.

    Jy vra wat gebeur in die brein as iemand gehipnotiseer word. Presies dieselfde wanneer iemand LSD gebruik of deur ‘n toordokter in ‘n trans- of “altered state of mind” gesit word. Wanneer jy gehipnotiseer word gee jy jou kritiese denkvermoë oor aan iemand anders wat dit dan deur suggesties kan manipuleer soos hy wil. Wat gebeur is dit: Jou brein, wat soos ek gesê het die middel is waardeur jy jou innerlike mens (gees en siel) na buite toe projekteer of openbaar, word oorgeneem deur ‘n ander entiteit en dié kan dan maak soos hy wil. Dit is waarom die Bybel oor sê:

    Maar die Gees sê uitdruklik dat in die laaste tye sommige van die geloof afvallig sal word en verleidende geeste en leringe van duiwels sal aanhang (1 Timotheus 4:1)

    Hoe dra die demone hulle leringe oor aan die mens? Deur hulle kritiese denkvermoëns uit te skakel en dit geskied vandag op verskeie manier,

    1) Slain in the spirit (Val in die gees) wat veral in die Pentakostalistiese en Charismatiese kerk bedryf word.
    2) Kontemplatiewe meditasie soos dit in die Emergent Church bedryf word.
    3) Joga en ander Oosterse praktyke en natruurlik . . .
    4) hipnose.

    GEVOLGTREKKING? Dis baie gevaarlik.

    Jy het my weer totaal hier verloor…… ek sal eers weer moet herkou op die een. Ek weet nie hoekom dit eweskielik so moeilik is om Christen te wees nie…..

  35. Frans Reichert skryf,

    Jy het my weer totaal hier verloor…… ek sal eers weer moet herkou op die een. Ek weet nie hoekom dit eweskielik so moeilik is om Christen te wees nie…..

    Dis regtig nie moeilike om ‘n Christen te wees nie. Al wat nodig is, is om gehoorsaam te wees aan die Here Jesus en om al die dinge wat jou geestelike lewe skade kan berokken, te vermy.

    Dink so daaraan . . . as dit moontlik was vir ‘n hipnotiseur om die volledige mens – gees, siel en liggaam – effektief te bedien, soos Wilco Roberts beweer, dan was dit mos nie nodig vir God se Seun, Jesus Christus, om aan die kruis te sterwe vir ons sondes nie.

  36. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert skryf,

    Jy het my weer totaal hier verloor…… ek sal eers weer moet herkou op die een. Ek weet nie hoekom dit eweskielik so moeilik is om Christen te wees nie…..

    Dis regtig nie moeilike om ‘n Christen te wees nie. Al wat nodig is, is om gehoorsaam te wees aan die Here Jesus en om al die dinge wat jou geestelike lewe skade kan berokken, te vermy.

    Dink so daaraan . . . as dit moontlik was vir ‘n hipnotiseur om die volledige mens – gees, siel en liggaam – effektief te bedien, soos Wilco Roberts beweer, dan was dit mos nie nodig vir God se Seun, Jesus Christus, om aan die kruis te sterwe vir ons sondes nie.

    Dit verstaan ek en dit glo ek, en ek leef dit uit, maar wat is die doel van Dominees en Pastore dan in die prentjie? Dan is hulle mos ook oorbodig!

    Die rialiteit is mense is “siek” van sonde.

  37. Frans Reichert skryf,

    Dit verstaan ek en dit glo ek, en ek leef dit uit, maar wat is die doel van Dominees en Pastore dan in die prentjie? Dan is hulle mos ook oorbodig!

    Die rialiteit is mense is “siek” van sonde.

    Inderdaad, die mens is siek van sonde maar ongelukkig gaan hulle na die verkeerde mense om hulle te help met hulle sondes. Jesus het gesê,

    Kom na My toe (nie na iemand anders nie), almal wat vermoeid en belas is, en Ek sal julle rus gee. Neem my juk op julle en leer van My, want Ek is sagmoedig en nederig van hart, en julle sal rus vind vir julle siele; want my juk is sag en my las is lig. (Mattheus 11:28-30)

    En toe Jesus dit hoor, sê Hy vir hulle: Die wat gesond is, het die geneesheer nie nodig nie, maar die wat ongesteld is. Ek het nie gekom om regverdiges te roep nie, maar sondaars tot bekering. (Markus 2:17)

    Geloof in Christus se soendood aan die kruis en persoonlike bekering en redding is die antwoord op die “siekte” van sonde. Dominees en pastore kan alleenlik uit die Woord vir mense wys wat hulle nodig het om te doen om genesing te ontvang vir hulle “siekte” van sonde. Wilco Roberts, daarenteen, maak daarop aanspraak dat hipnoterapie ’n fantastiese instrument is om die volledige mens – gees, siel en liggaam – effektief te bedien. Verlore sondaars moet met die Woord van God bedien word en nie iets anders soos hipnoterapie nie.

    Die geloof is dus uit die gehoor, en die gehoor is deur die woord van God (en nie iets anders soos hipnoterapie nie). (Romeine 10:17)

  38. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Dominees en pastore kan alleenlik uit die Woord vir mense wys wat hulle nodig het om te doen om genesing te ontvang vir hulle “siekte” van sonde.

    Staan dit nie bietjie in kontras met Jesus se laaste opdrag nie?

    Mattheus 28:18-20 leer ons: “Jesus kom toe nader en sê vir hulle: ‘Aan My is alle mag gegee in die hemel en op die aarde. Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense My dissipels…….

    Daar staan tog duidelik “GAAN” en “MAAK”

  39. Frans Reichert

    Staan dit nie bietjie in kontras met Jesus se laaste opdrag nie?

    Mattheus 28:18-20 leer ons: “Jesus kom toe nader en sê vir hulle: ‘Aan My is alle mag gegee in die hemel en op die aarde. Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense My dissipels…….

    Daar staan tog duidelik “GAAN” en “MAAK”

    Nee, ek glo nie dit staan in kontras met wat ek gesê het nie omdat jy nie dissipels kan maak met sielkunde of hipnose nie, veral nie omdat dit in die okkulte ingebed is nie. Jy kan alleenlik dissipels maak met die Woord van God. Of kan jy dissipels maak met behulp van hipnose? Beoefen jy hipnose?

  40. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert

    Staan dit nie bietjie in kontras met Jesus se laaste opdrag nie?

    Mattheus 28:18-20 leer ons: “Jesus kom toe nader en sê vir hulle: ‘Aan My is alle mag gegee in die hemel en op die aarde. Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense My dissipels…….

    Daar staan tog duidelik “GAAN” en “MAAK”

    Nee, ek glo nie dit staan in kontras met wat ek gesê het nie omdat jy nie dissipels kan maak met sielkunde of hipnose nie, veral nie omdat dit in die okkulte ingebed is nie. Jy kan alleenlik dissipels maak met die Woord van God. Of kan jy dissipels maak met behulp van hipnose? Beoefen jy hipnose?

    Nee daar verdraai jy alweer die vraag, die vraag het betreking gehad op die Dominees en Pastore en ons opdrag om te gaan en dissipels van al die nasies te maak, nie op hipnose nie.

    Tom mag ek vra wat is jou opleiding en agtergrond, ek kry nerens ‘n CV van jou op die blog nie?

  41. Frans Reichert,

    Die Engelse het ‘n uidrukking vir jou aanhoudende vrae sonder dat jy enigsins tot ‘n volwasse konklusie kan kom nie. Hulle noem dit “nitpicking.” Ek het regtig nie tyd om te mors nie. Hoe op dees aarde kan jy sê dit het niks met hinose te doen nie wanneer my artikel oor hipnose gaan? Ek het jou gevra of jy hipnose beoefen. As jy nie my vrae kan beantwoord nie, sal ek ook nie jou vrae beantwoord nie. Gaan mors asseblief iemand anders se tyd, nie myne nie.

  42. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    Die Engelse het ‘n uidrukking vir jou aanhoudende vrae sonder dat jy enigsins tot ‘n volwasse konklusie kan kom nie. Hulle noem dit “nitpicking.” Ek het regtig nie tyd om te mors nie. Hoe op dees aarde kan jy sê dit het niks met hinose te doen nie wanneer my artikel oor hipnose gaan? Ek het jou gevra of jy hipnose beoefen. As jy nie my vrae kan beantwoord nie, sal ek ook nie jou vrae beantwoord nie. Gaan mors asseblief iemand anders se tyd, nie myne nie.

    wel dit is duidelik dat jy nie lees wat ek skryf nie, ek het al daar bo vir jou geskryf ek het nog nooit hipnose beoefen of selfs eers by hipnotiseer gewees.

    jy gebruik al hierdie mooi verwysings maar eindlik is jy erg sarkasties, weer ‘n vraagteken wat by my opkom, is dit hoe Jesus dit sou doen?

    Kom ek gee jou voordeel van die twyfel,dalk het jy nie my vraag verstaan nie:

    Jy het gese: Dominees en pastore kan alleenlik uit die Woord vir mense wys wat hulle nodig het om te doen om genesing te ontvang vir hulle “siekte” van sonde.

    Toe se ek: Staan dit nie bietjie in kontras met Jesus se laaste opdrag nie?

    Mattheus 28:18-20 leer ons: “Jesus kom toe nader en sê vir hulle: ‘Aan My is alle mag gegee in die hemel en op die aarde. Gaan dan na al die nasies toe en maak die mense My dissipels…….

    Daar staan tog duidelik “GAAN” en “MAAK”

    Toe se jy: ” Nee, ek glo nie dit staan in kontras met wat ek gesê het nie omdat jy nie dissipels kan maak met sielkunde of hipnose nie, veral nie omdat dit in die okkulte ingebed is nie. Jy kan alleenlik dissipels maak met die Woord van God. Of kan jy dissipels maak met behulp van hipnose? Beoefen jy hipnose?”

    Hoekom weer sielkunde of hipnose inbring by jou antwoord? Die vraag was tog duidelik gerig op die stelling van die Dominees of Pastore?

    Ek vra nou weer kan jy my dalk verwys na jou CV op die blog?

  43. Deborah (Discerning the World) says:

    Frans Reichert

    One does not need a degree to understand the bible. All you need is to be born again and the Holy Spirit come to abide in you that qualifies you. I read no where in the bible that you need to have a super dooper CV with qualifications galore. You might need a man made qualification for whatever you do, but when it comes to being born again and having the ability to understand the bible it’s a spiritual qualification, that being you are genuinely SAVED by Jesus Christ.

    If you can’t understand by now after all that Tom has said to you that you should be taking your SIN of smoking to Jesus Christ for repentance and deliverance instead of a hypnotist for help, then I am sorry there is nothing more we can say to you. However…

    This is just something else I want to say on the matter of Hypnotism, when your mind is under control of hypnotism by someone else, it means you have no control of your mind and demonic forces can take control of your mind. The bible says you are to remain in control of your mind at all costs

      1 Peter 1:13 “Wherefore gird up the loins of your mind, be sober, and hope to the end for the grace that is to be brought unto you at the revelation of Jesus Christ;”

    “Hypnosis is nothing new. It has been used for thousands of years by witchdoctors, and shaman spirit mediums alike. Hypnosis has always been a powerful tool of the occult. Four ways to get in touch with the spiritual realm quickly is by hypnosis, drugs, meditation, and visualization. Anytime we interfere and change the normal brain pattern we bring ourselves into an altered state of consciousness, and if radical enough in touch with the spiritual realm. A hypnotist may encourage the participant to enter a light or medium trance, but he cannot guarantee the hypnotized subject from spontaneously entering the danger zone. This is where real and permanent damage can occur. One can experience a sense of being separated from their body, hallucinate, or go into a mystical state similar to those of mystics and meditators. —http://www.letusreason.org/nam3.htm

    Hypnosis, as it is practiced today, may be related to what is identified in the Old Testament as “enchantment”

      Leviticus 19:26 “Ye shall not eat any thing with the blood: neither shall ye use enchantment, nor observe times.”

    As a Christian:
    1) The fruit of the Spirit is self-control this includes your mind. If someone else has control of your mind then you are not exercising self-control. (Galatians 5:22-23).
    2) We are to yield ourselves—body, soul, and spirit—to God. If someone else has control of your mind, then you are not yielding your mind to God. (Romans 6:12-13)

    Hypnosis leads to an altered state of consciousness in which the mind is very susceptible to outside suggestion, the most dangerous of this is demonic suggestion.

  44. Frans Reichert,

    Hier’s my CV, Frans.

    Want die woord van die kruis is wel dwaasheid vir die wat verlore gaan, maar vir ons wat gered word, is dit die krag van God; want daar is geskrywe: Ek sal die wysheid van die wyse mense vernietig en die verstand van die verstandige mense tot niet maak. Waar bly die wyse? Waar bly die skrifgeleerde? Waar die redetwister van hierdie eeu? Het God nie die wysheid van hierdie wêreld dwaas gemaak nie? Want aangesien in die wysheid van God die wêreld deur die wysheid God nie geken het nie, het dit God behaag om deur die dwaasheid van die prediking die wat glo, te red; want die Jode vra ‘n teken en die Grieke soek wysheid, maar ons verkondig Christus wat gekruisig is, ‘n struikelblok vir die Jode en dwaasheid vir die Grieke; maar vir die wat geroep is, Jode sowel as Grieke: Christus, die krag van God en die wysheid van God. Want wat dwaas is by God, is wyser as die mense; en wat swak is by God, is sterker as die mense. Want let op julle roeping, broeders: julle is nie baie wyse na die vlees nie, nie baie magtiges, nie baie edeles nie; maar wat dwaas is by die wêreld, het God uitverkies om die wyse te beskaam; en wat swak is by die wêreld, het God uitverkies om wat sterk is, te beskaam; en wat onedel is by die wêreld en wat verag is, het God uitverkies, en wat niks is nie, om wat iets is, tot niet te maak, sodat geen vlees voor Hom sou roem nie. (1 Korinthiërs 1:18-29)

    Het jy nie miskien die verkeerde Jesus nie? Die Jesus van die Bybel het ook gesê,

    Maar al sou ons of ‘n engel uit die hemel julle ‘n evangelie verkondig in stryd met die wat ons julle verkondig het, laat hom ‘n vervloeking wees! Soos ons vantevore gesê het, sê ek nou ook weer: As iemand julle ‘n evangelie verkondig in stryd met die wat julle ontvang het, laat hom ‘n vervloeking wees! (Galasiërs 1:8-9).

    Dit beteken gewoon dat Pastore en Dominees wat nie dissipels maak volgens die Woord van God nie en mense met hulle dwaalleringe mislei, verdien om hel toe te gaan.
    Wat is jou CV, Frans? Is jy ‘n professor, doktor of een of ander hooggeleerde? Roem jy in jou CV? Ek nie want die Skrif sê vir my,

    Daarom, soos geskrywe is: Die wat roem, moet in die Here roem. (1Korinthiërs 1:321).

    want ek het my voorgeneem om niks anders onder julle te weet nie as Jesus Christus, en Hom as gekruisigde. (2 Korinthiërs 2:2)

  45. Deberoah,

    Well said Deborah. Hypnotism is very dangerous and pastors, priests, dominees or whatever who promote it must examine themselves whether they are truly saved.

  46. Frans Reichert says:

    [deleted by DTW]

  47. Robbie says:

    It is tough to get out of a corner Frans?…

    I know of many cases of hypnosis where it was an issue of altered symptoms but not of deliverance.

    From an expert in the field of occultism.

    Q: What is hypnotism?
    A: Hypnotism results when control of the mind is forfeited to another person. The result is an artificial sleep or a state of reduced consciousness.

    Q: How does hypnotism work?
    A: The mind operates the brain (and the rest of the body) at all times in a basically psychokinetic manner … Yet, if your own mind can affect your own brain, then the similar nonphysical nature of another mind might also be able to affect your brain, giving rise to your hearing a voice, seeing a vision, or having the other mind speak or write by controlling your body the same way you normally control your own body.

    Q: Is hypnotism dangerous?
    A: Yes. The specific effects upon each individual cannot always be known. But because of its occultic ties, the numerable negative and demonic experiences we do know of, not to mention the biblical warnings about sorceries and all the verses dealing with mind control, it will always be spiritually dangerous to be exposed to a hypnotist.

    “Because hypnotism involves manipulation of the mind, the hypnotist is a form of spiritist or sorcerer.

    As for the person who turns to mediums and to spiritists, to play the harlot after them, I will also set My face against that person and will cut him off from among his people (Leviticus 20:6-8). See also Deuteronomy 18:10-13; Isaiah 47:9-12;Jeremiah 27:9-10; and Malachi 3:5.”

  48. Frans Reichert says:

    Robbie wrote:

    It is tough to get out of a corner Frans?…

    Jip, especially when your opponent have the power to nuke your post if he don’t like what you write…… (for the record it was positive criticism, but I recon this post will also not be published…..)

    so I will just conclude with a “What ever!!!” and turn around and leave.

  49. Frans Reichert,

    The Bible clearly says that we should look at the root and the fruit of, not only people, but also the things they practice under the banner of Christianity. I proved to you in my article that the root and the fruit of psychology and hypnotism is worse than bad. Is is an abomination because it is steeped in the doctrines of demons. When you failed to answer me on hypnotism you started to prod me on the meaning of making disciples of all people. I don’t mind talking to you about discipleship and the meaning thereof but what I don’t like is when someone starts to do an egg dance because they have no clue how to answer straightforward questions. So, you are welcome to post here but please at least keep to the subject. Many people claim to know Jesus Christ and to be saved but most of them are not following the Jesus of the Bible. They are following a false Jesus (2 Corinthians 11:4) who loves to warm himself at the fires of just about every Tom, Dick and Harry (including hypnotists). Jannie Pelser is in cahoots with just about everything and everyone he can lay his hands on to be in the limelight, including New Agers, hypnotists, and the Emerging Church. Do you really think God is happy with that?

  50. Frans Reichert says:

    Tom (Discerning the World) wrote:

    Frans Reichert,

    I proved to you in my article that the root and the fruit of psychology and hypnotism is worse than bad. Is is an abomination because it is steeped in the doctrines of demons. When you failed to answer me on hypnotism you started to prod me on the meaning of making disciples of all people.

    Perhaps you must read from the top again. I have asked several questions you didn’t answered.(Or also do the “egg-dance” around it) When I said you Journalism is one-sided you delete my post. Now you are doing the same again to make me out as a bad guy.

    Good journalism would have been: Your opinion, the opinion of the hypnotherapist, and a opinion of a total un-biased person.Only than the reader can decide. (and like I have said before I am not biased towards hypnotism, I have never done it nor attend it, I am looking for answers)

    But with all honesty I have found some answers from this discussion, but a lot of new questions.

    Like I have said in my deleted post.

    All of the best to you and Deborah.

  51. Deborah (Discerning the World) says:

    Frans

    You comment was deleted because you decided to insult us in point form…nogal. We don’t take to kindly to being insulted as I am sure you don’t either. You either speak nicely to us, or go else where and chat with people who will agree with you. We are not going to agree with you.

  52. Franz Reichert,

    We have answered your questions from Scripture. If you cannot accept that then it’s best for you to move on. Bye bye.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Terms and Conditions for Submission of Comments

Terms and Conditions:terms and conditions

Because this world is becoming more evil by the minute and Discerning the World is coming under attack more often from people with some very nasty dispositions, we now have ‘Terms and Conditions for Submission of Comments’ which you need to agree too before you can comment – this is to protect us and you when you comment on this website.  If you are not here to harm Discerning the World and it’s authors, please by all means comment, however if you are here to cause harm in any way, please don’t comment.

The following conditions does not mean that the authors of Discerning The World permit only opinions that are in agreement with us. This also does not mean that we fear dissenting opinions or ideas that are contrary to the beliefs that we hold (and/or that of the revealed Scriptures of the Holy Bible).

The following describes the Terms and Conditions applicable to your use of the “Comments” submission service at the Discerning the World website.

BY CLICKING THE “POST COMMENT” BUTTON FOR YOUR COMMENT, YOU AGREE TO BE BOUND BY THESE TERMS AND CONDITIONS AND ABIDE BY ALL OF THE RULES AND POLICIES SET FORTH HEREIN. IF YOU DO NOT AGREE TO THESE TERMS AND CONDITIONS, DO NOT SUBMIT YOUR COMMENT TO DISCERNING THE WORLD WEB SITE.

  1. Discerning the World owns and operates the DiscerningtheWorld.com site (the “Site”). Your use of the features on the Site allowing for submission of a “Comment” is subject to the following terms and conditions (the “Terms”). Discerning the World may modify these Terms at any time without notice to you by posting revised Terms on the Site. Your submission of a “Comment” to the Site following the modification of these Terms shall constitute your binding acceptance of and agreement to be bound by those modified Terms.
  2. By submitting a “Comment” you are accepting these Terms through your clicking of the “POST COMMENT” button.
  3. Discerning the World has the right, but not the obligation, to take any of the following actions, in Discerning the World’s sole unfettered discretion, at any time, and for any reason or no reason, without providing any prior notice:
    1. Restrict, suspend or terminate your ability to submit “Comments,” to the Site;
    2. Change, suspend or modify all or any part of the Site or the features thereof;
    3. Refuse or remove any material posted on, submitted to or communicated through the Site by you;
    4. Deactivate or delete any screen names, profiles or other information associated with you; or
    5. Alter, modify, discontinue or remove any comment off the Site.
  4. You agree that, when using or accessing the Site or any of the features thereof, you will not:
    1. Violate any applicable law or regulation;
    2. Interfere with or damage the Site, through hacking or any other means;
    3. Transmit or introduce to the Site or to other users thereof any viruses, cancel bots, Trojan horses, flood pings, denial of service attacks, or any other harmful code or processes;
    4. Transmit or submit harmful, threatening, abusive, harassing, defamatory, deceptive, fraudulent, obscene, indecent, vulgar, lewd, violent, hateful or otherwise objectionable content or material;
    5. Transmit or submit any unsolicited advertising, promotional materials, or spam;
    6. Stalk or harass any user or visitor to the Site; or
    7. Use the content or information available on the Site for any improper purpose.
  5. You retain the Copyright of any “Comment” you submit to Discerning the World. By submitting a “Comment” to Discerning the World, you agree to grant Discerning the World a irrevocable, non-exclusive, royalty-free, perpetual license to use the material or commentary that you have submitted, in any medium and in any manner that Discerning the World may, in its sole unfettered discretion, choose.
  6. By submitting a “Comment” to Discerning the World, you agree to comply with the following rules concerning such submissions:
    1.  You agree not to include in your “Comment”:
      1. Any false, defamatory, libelous, abusive, threatening, racially offensive, sexually explicit, obscene, harmful, vulgar, hateful, illegal, or otherwise objectionable content;
      2. Any content that may be seen as stalking or harassing of any other Site contributors;
      3. Any content that personally attacks an individual. (An example of a personal attack is posting negative comments about an individual in a way meant to demean that person. Note that posting your opinion about someone’s ideas, doctrine or actions is not a personal attack);
      4. Any content that discloses private details concerning any person, for eg., phone numbers that have not been made public, photos that are not in the public domain, residential address that is not public, ID numbers, Social Security numbers, email addresses that are not in the public domain, etc.;
      5. Any content that you know to be false, misleading, or fraudulent;
      6. Any use of profanity;
      7. Any content including advertisements or otherwise focused on the promotion of commercial events or businesses, or any request for or solicitation of money, goods, or services for private gain;
      8. Any content that contains software viruses or any other computer code, files or programs designed to interrupt, destroy or limit the functionality of any computer software or hardware or telecommunications equipment; or
      9. Any content directly or indirectly soliciting responses from minors (defined as anyone under 18 years of age).
  7. FAIR USE NOTICE:
    1. If any part of the “Comment” is not your original work, it is your responsibility to add the name of the third party, name the book with page number or a link (url) to the website where you obtained the information.
    2. Your “Comment” may contain Copyrighted material, the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. You are however allowed to make such material available in your “Comment” in an effort to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc.  This constitutes a ‘fair use’ of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. In accordance with Title 17 U.S.C. Section 107, the material on this Site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research and educational purposes. For more information go to:http://www.law.cornell.edu/uscode/17/107.shtml.
    3. If you wish to use copyrighted material from a website or any other medium for purposes to add to your “Comment” that go beyond ‘fair use’, you must obtain permission from the copyright owner. (Fair Use means you may quote from copyrighted sources, but you may not publish the whole article, book, etc., in your “Comment”.)
  8. You are solely responsible for the “Comment” you upload, post, transmit or otherwise make available to others using this Web Site. Under no circumstances will Discerning the World be liable in any way for any “Comment” posted on or made available through this Site by you or any third party.
  9. You understand that all “Comments” on this Site are pre-screened or moderated. That means that every “Comment” needs to be approved by Discerning the World before it appears in the “Comments” section.  This is not an automatic process.  Discerning the World does this for SPAM reasons.
  10. Discerning the World has the right (but not the obligation) in their sole unfettered discretion to remove any “Comment” that is posted on or available through the Site. Without limiting the foregoing, Discerning the World has the right to remove any “Comment” that violates these Terms or is otherwise deemed objectionable by Discerning the World in its sole discretion.
  11. You understand that Discerning the World in their sole unfettered discretion is not obligated and can not be forced in any manner, be it legal or otherwise to remove any “Comment” that is posted on or made available through the Site by you.
  12. When submitting a “Comment,” you will be asked to provide your name and your email address. While Discerning the World does not object to your use of a pseudonym instead of your actual name, Discerning the World reserves the right, but not the obligation, to reject, change, disallow, or discontinue at any time any submission name that, in Discerning the World’s sole unfettered discretion, is objectionable or inappropriate for any reason. Discerning the World requires the submission of your email address, but Discerning the World warrants that it will not publish your email address to an outside third party without your consent.
  13. Discerning the World does not sell or rent your personal information to third parties for their marketing purposes. From time to time, Discerning the World may contact you personally via email. Notwithstanding the foregoing, you acknowledge and understand that the “Comments” feature of the Site is designed to permit users to post information and commentary for public review and comment and thus you hereby waive any expectation of privacy you may have concerning any likeness or information provided to the Site by you.
  14. You are solely responsible for your interactions with other users of or visitors to the Site.
    1. Discerning the World shall have the right, but not the obligation, to monitor interactions utilizing the “Comments” facility of the Site, between you and other users of or visitors to the Site. You acknowledge and agree that Discerning the World, or any third party shall not be, and you shall not seek to hold them, responsible for any harm or damage whatsoever arising in connection with your interaction with other users of or visitors to the Site.
    2. Discerning the World does not verify any information posted to or communicated via the “Comments” sections of the Site by users and does not guarantee the proper use of such information by any party who may have access to the information. You acknowledge and agree that Discerning the World does not assume, and shall not have, any responsibility for the content of messages or other communications sent or received by users of the Site.
  15. The Site contains content created by or on behalf of Discerning the World as well as content provided by third parties.
    1. Discerning the World does not control, and makes no representations or warranties about, any third party content, including such content that may be accessible directly on the Site or through links from the Site to third party sites.
    2. You acknowledge that, by viewing the Site or communications transmitted through the Site, you may be exposed to third party content that is false, offensive or otherwise objectionable to you or others, and you agree that under no circumstances shall Discerning the World be liable in any way, under any theory, for any third party content.
    3. You acknowledge and agree that the Site, and the contents thereof, is proprietary to Discerning the World and is protected by copyright. You agree that you will not access or use the Site or any of the content thereof for any reason or purpose other than your personal, non-commercial use.
    4. You agree that you will not systematically retrieve data or other content from the Site by any means, and you will not compile a database or directory of information extracted from the Site.
    5. You agree that you will not reproduce, distribute or make derivative works of the Site or any of the contents thereof without the express consent of Discerning the World.
    6. You hereby agree to indemnify, defend and hold harmless Discerning the World, its affiliates and licensees, and all of their officers, directors, employees, agents and representatives from and against any and all liabilities, losses, claims, damages, and expenses (including attorneys’ fees) in connection with any claim arising out of your use of the Site or violation of any of these Terms.

DISCLAIMER OF WARRANTY/LIMITATION OF LIABILITY.

  • YOU EXPRESSLY AGREE THAT USE OF THE SITE IS AT YOUR SOLE RISK. NEITHER DISCERNING THE WORLD, ITS AFFILIATES, NOR ANY OF THEIR RESPECTIVE EMPLOYEES, AGENTS, OR LICENSORS WARRANT THAT THE SITE WILL BE UNINTERRUPTED, TIMELY, SECURE OR ERROR FREE.
  • THE SITE IS PROVIDED ON AN “AS IS” BASIS WITHOUT WARRANTIES OF ANY KIND, EITHER EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO WARRANTIES OF TITLE OR IMLPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
  • THIS DISCLAIMER OF LIABILITY APPLIES TO ANY DAMAGES OR INJURY CAUSED BY ANY FAILURE OF PERFORMANCE, ERROR, OMISSION, INTERRUPTION, DELETION, DEFECT, DELAY, COMMUNICATION LINE FAILURE, THEFT OR DESTRUCTION OR UNAUTHORIZED ACCESS TO, ALTERATION OF OR USE, WHETHER FOR BREACH OF CONTRACT, TORTIOUS BEHAVIOR, NEGLIGENCE OR UNDER ANY OTHER CAUSE OF ACTION. YOU SPECIFICALLY ACKNOWLEDGE AND AGREE THAT DISCERNING THE WORLD SHALL NOT BE LIABLE FOR THE DEFAMATORY, OFFENSIVE OR ILLEGAL CONDUCT OF USERS OF THE SITE OR THIRD PARTIES, AND THAT THE RISK OF INJURY FROM THE FOREGOING RESTS ENTIRELY WITH THE YOU THE COMMENTER.
  • IN NO EVENT WILL DISCERNING THE WORLD, ITS AFFILIATES OR ANY OF THEIR RESPECTIVE EMPLOYEES, AGENTS OR LICENSORS BE LIABLE FOR ANY DAMAGES, INCLUDING WITHOUT LIMITATION DIRECT, INDIRECT, INCIDENTAL, SPECIAL, CONSEQUENTIAL OR PUNITIVE DAMAGES, EVEN IF THEY HAVE BEEN ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES, ARISING FROM, RELATING TO OR CONNECTED WITH THE USE OR INABILITY TO USE THE SITE OR ANY OTHER MATTER ARISING FROM, RELATING TO OR CONNECTED WITH THE SITE OR THESE TERMS.

16. These Terms constitute the entire agreement between Discerning the World and you with respect to the subject matter hereof, and supersede any previous oral or written agreement between us with respect to such subject matter.

Thank you!

Hi/
 
Hi/
Bye/
 
Bye/
Yes/
 
Yes/
Smile/
 
Smile/
Wink/
 
Wink/
Grin/
 
Grin/
Laugh/
 
Laugh/
Up/
 
Up/
Perfect/
 
Perfect/
Clap/
 
Clap/
Hi5/
 
Hi5/
Yahoo/
 
Yahoo/
Think/
 
Think/
Wait/
 
Wait/
Check/
 
Check/
Read/
 
Read/
Better/
 
Better/
Cry/
 
Cry/
Sorry/
 
Sorry/
Shock/
 
Shock/
Faint/
 
Faint/
Ohno/
 
Ohno/
Scratch/
 
Scratch/
Unsure/
 
Unsure/
Dazed/
 
Dazed/
Thank/
 
Thank/
 
%d bloggers like this: